Hendrikx Van der Spek
BEL NU 035 - 623 77 85

Verkoopbrieven

De verkoopbrief is een van de moeilijkste tekstsoorten. Het probleem zit ím vooral in het feit dat een verkoopbrief alleen succes heeft als de lezer daadwerkelijk actie onderneemt. En dat laatste bijkt geen gemakkelijke opgave. Onderzoek wijst namelijk uit dat 95% van alle verkoopbrieven in de prullenbak belandt.

Wat is het geheim van een goede verkoopbrief?

Een goede verkoopbrief stemt de lezer welwillend en introduceert zo snel mogelijk een concreet voordeel. De uiteindelijke bedoeling is een reactie, vaak via het invullen van een antwoordcoupon. U bereikt dit door de begeerte van de lezer te wekken en hem een snelle reactiemogelijkheid te bieden.

Wat kunnen wij voor u doen?

Hendrikx Van der Spek kent de fijne kneepjes van het schrijven van verkoopbrieven. Wij schrijven altijd op basis van een briefing (doel, doelgroep en inhoud). Meestal zorgt de klant zelf voor de benodigde input. Bijvoorbeeld in de vorm van een marketingplan. Wij kunnen ook uw eigen conceptbrieven voor u redigeren.

Opdrachtgevers

Hendrikx Van der Spek schreef de afgelopen jaren verkoopbrieven voor:

  • Achmea Studio
  • Sanquin
  • Medisoft
  • Consumentenbond

Meer informatie

Wilt u meer informatie of een offerte? Bel 035 623 77 85 en vraag naar Erik van der Spek. U kunt ook het formulier invullen.

> Naar het overzicht met alle tekstsoorten



|